Jízdenka OneTicket je stále oblíbenější, letní prodeje oproti loňsku stouply o 75 procent

Jízdenka OneTicket je stále oblíbenější, letní prodeje oproti loňsku stouply o 75 procent
12.8.2022Média a tiskové zprávy

Prodej jednotné jízdenky na železnici OneTicket v létě stoupl. Mezi cestujícími si tato služba získává stále větší oblibu. Od spuštění projektu v prosinci 2020 si OneTicket do konce července 2022 koupilo téměř 2,7 milionu cestujících. Právě pro letní výlety a prázdninová putování je jednotná jízdenka ideálním partnerem, protože umožňuje přestupovat mezi vlaky různých dopravců.

Jízdenka OneTicket je stále oblíbenější, letní prodeje oproti loňsku stouply o 75 procent
„Loni bylo od počátku června do konce července prodáno 270 219 jízdenek OneTicket, letos to už bylo 473 175, tedy o sedmdesát pět procent více než ve stejném období loni,“ řekl Jan Paroubek, ředitel státního podniku CENDIS, který systém OneTicket provozuje. Dodal, že letos v červnu také poprvé padla hranice deseti tisíc prodaných jízdenek OneTicket za den. „Stalo se tak v pátek 17. června a prodalo se jich celkem 10 046.
 
Zvýšení prodejů je vidět i na dalších číslech. „První milion jízdenek OneTicket byl prodán za jedenáct měsíců, druhý za sedm. Teď jsme na prahu třetího milionu a při stávajícím tempu ho opět dosáhneme dříve,“ uvedl Paroubek.
 
Výhodou jednotné jízdenky OneTicket je, že cestující nemusí řešit, jakým spojem pojedou. Na své trase mohou nastoupit i přestoupit do vlaku kteréhokoliv ze třinácti dopravců zapojených do takzvaného Systému jednotného tarifu. Pokud zvolí některou ze síťových variant jízdenky, mohou s těmito dopravci cestovat bez omezení například sedm nebo třicet dní, což je na letní a prázdninové výletování jako stvořené.

Nákup je jednoduchý

Při putování po Česku za památkami či zábavou mohou lidé navíc využít i spolupráce s portálem kudyznudy.cz. Stačí si na něm vybrat cíl výletu a nechat si rovnou navrhnout ideální vlakové spojení do jeho blízkosti. Jízdenku OneTicket je možné koupit jednoduše z počítače či mobilu na webu oneticket.cz, v mobilní aplikaci OneTicket, odkaz naleznete i na portálu mapy.cz.
 
Lze ji pořídit také na pokladnách a ve vlacích všech zapojených dopravců. Ze statistik přitom vyplývá, že právě pokladen využívá k nákupu nejvíce cestujících, 51 procent. Prostřednictvím e-shopu či mobilní aplikace nakupuje 25 procent lidí, možnosti pořídit lístek u průvodčího využívá dvacet procent, zbytek připadá na jízdenkové automaty ve vlaku nebo ve stanicích.

Vše o OneTicket naleznete zde.
 

 
Zpět na výpis článků
Související články